PKR: Parti Keganasan Rakyat!

|



Kesinambungan daripada artikel sebelum ini tentang Penyokong Anwar Di Permatang Pauh: Ganas Dan Taksub!, hari ini setiausaha agung PKR Salehuddin Hasim menyatakan bahawa terdapat unit kawalan yang berlebihan di Permatang Pauh didalam surat SUA PKR kepada SPR.

Ramainya anggota polis, menggunakan helikopter dan polis simpanan persekutuan adalah bertujuan untuk mengganggu kempen dan mewujudkan rasa takut kepada pengundi disamping media cuba melabelkan PKR dengan keganasan yang langsung tidak berasas sama sekali.


Adakah Salehuddin tidak membaca akhbar berita beberapa hari lalu? Bukankah tersebar dengan luas bagaimana rakus dan ganasnya PKR? Malah imej dibawah merupakan bukti yang sahih mengapa perlunya Polis dan FRU dikerahkan bagi menjaga keselamatan dan juga keamaan rakyat.



Soalan yang sama juga pernah diketengahkan oleh bakal PM mereka,

Kalau ada akhbar dan pekerja parti yang salah, mereka tetap salah. Jangan bila sebut PKR je samseng, samseng je PKR


seolah-olah beliau menafikan gambar-gambar diatas bukan dari pengganas PKR? Bukankah jelas mereka memegang bendera,sepanduk dan baju PKR? Adakah pemimpin begini yang kita mahukan? Sentiasa berdolak-dalik walaupun bukti sudah jelas?

seperti ular berbelit-belit

Mereka pernah memberi jaminan insiden seperti 3 Ogos dimana jurugambar akhbar Guang Ming Daily, Loh Hooi Hoon, dikasari sekumpulan penyokong PKR tidak akan berulang kembali.


Kita memberi jaminan insiden mengasari petugas media tidak akan berlaku lagi




Namun hakikatnya jaminan daripada mereka tidak boleh diguna-pakaipun. Jikalau janji keselamatan kepada wartawan pun mereka tidak boleh beri, adakah anda rasa mereka dapat menunaikan janji-janji PRU-12 lalu? Saya fikir tidak. MB Selangor baru-baru ini juga senada dengan boss nya mengatakan pengganas dan perusuh tempoh hari BUKAN dari PKR.

Penyokong Pakatan Rakyat amat mematuhi peraturan dan menjaga disiplin. Jika benar penyokong KeADILan terlibat saya sendiri akan mencari mereka


Berdasarkan laporan polis, pengecaman telah dilakukan dan mereka yang terlibat MEMANG dari pengikut PKR. Apa yang lebih menarik lagi diantara mereka yang terbabit dengan insiden tersebut adalah seorang pemimpin bahagian PKR malah beliau adalah timbalan ketua PKR bahagian Batu!(Sumber: MalaysiaKini 20/08/2008)

Pihak polis juga menahan 3 orang lagi untuk memberi keterangan. Jika dilihat gambar tersebut lebih dari 5 orang yang terlibat didalam keganasan PKR tersebut. Apa tunggu lagi Khalid? Gambar telah tersiar, buktikan kepada Permatang Pauh, kotakan kata kamu untuk mencari kesemua yang terlibat kerana dalangnya adalah ketua bahagian!



Penyokong-penyokong dan pemimpin PKR ini sebenarnya memang terdiri daripada golongan pengganas dan perusuh. Tidak cukup dengan memukul kaum lelaki, mereka juga mengacau kaum wanita.

Kumpulan lelaki yang meraba dan meludah jentera Puteri Umno itu tak gentleman langsung. Mereka (lelaki) sepatutnya kena hormat dan melindungi golongan wanita, bukannya melakukan perkara tidak senonoh


Biadap, itu sahaja yang boleh dikatakan. Dan seperti biasa ketua mereka masih berpegang kepada prinsip konspirasi dan ini adalah tipu helah UMNO/BN. Nah! Ini paparan perangai penyokong PKR yang dikatakan baik, mematuhi peraturan dan menjaga displin.



Adakah ini KEADILAN dan ciri-ciri KEISLAMAN yang mereka canang-canangkan? Siapa yang ganas? Siapa yang perusuh? Siapa yang gila seks sekarang? Siapa yang kurang ajar? Siapa penjenayah? Siapa rasuah? Ternyata mereka ini adalah perusuh dan pengganas dari PKR: Parti Keganasan Rakyat!

Kecil-kecil tidak mahu mati, sudah besar menyusahkan orang lain pula

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam Broo..

Ada gambar bebrapa anggota polis ada berdekatan di situ..kenape jadi pak pacak je..??

Tanpa Nama berkata...

tgk la bape rmi penyokong PKR...klu polis halang dorg, sure dorg ngamuk...tak pasal2 ada yg kena belasah!

Tanpa Nama berkata...

hmm..mn 1 mau pcaya eh??
myb penyokong PKR yg ganas..
tp myb jgk penyokong UMNO-BN yg provoke smp dorg mrh kan..
lg 1..sy tgk pic puteri UMNO - rohana, pd bdn die/kulit..xde calar2 sket pon..kalo tgk baju yg koyak dan kotor tu menunjukkan mst lah ade pgaduhan berlaku..tp pelik ye sikit pon xde calar lg...sila jelaskan..atau saudara ada pic/video lain yg lbh jelas? terima kasih no..